Занимливости 28. март 2018. / 10:06

Направете успешен Фејсбук оглас

Направете успешен Фејсбук оглас

Маркетинг на Фејсбук стана сериозен дел од секоја квалитетна рекламна стратегија.

Сепак, тоа не е доволно само да се создаде и да се постави реклама на Фејсбук. Важно е добро да се истражи конкуренцијата и да се направи реклама на која вашата целна група ќе биде воодушевена и ќе сака да кликне на неа.

Решивме да ви помогнеме и да креираме листа на елементи кои го прават огласот на фејсбук успешен.

Цел

Што и да работите во животот, важно е дека имате цел да следите и како да управувате.Важно е да бидете јасни во донесувањето на оваа цел, со цел вашите потенцијални клиенти да знаат што сакате да направат и што треба да направат кога ќе ја видат рекламата.

Повик за акција

Акциониот повик е дел од опис на вашата реклама или одредено копче на кое треба да се насочат луѓето до понатамошни чекори.

Затоа мора да имате јасно означен текст, како што се “кликнете за да дознаете повеќе”, “пријавете се тука”, “купи производ”. Фејсбук е брз медиум и нема многу време да се размислува кога се движи низ содржината. Обидете се да бидете јасни и често гласни за да ги ставите своите идеи во акција.

Фотографија и врска

Истражувањата покажуваат дека визуелните реклами одат многу подобро од текстуалните, бидејќи тие привлекуваат поголемо внимание и луѓето лесно можат да се сетат на нив. Ова значи дека мора да користите привлечни фотографии или добро дизајнирани визуелни елементи. Тие треба да бидат атрактивни, впечатливи и издвоени на Фејсбук, така што за луѓето ќе бидат привлечни.

Исто така, вклучете ги линковите, па кога тие всушност ја отвораат вашата реклама, одете директно на страницата, каде што ќе најдат повеќе информации и ќе имате уште повеќе можности да ги  задржите.

Краток и јасен

Едно од основните правила за пишување на продажниот текст е – сè може да биде напишано пократко. Ова исто така важи и за наслови, текстови и за сите додатоци на кои работите. Бидете едноставни, концизни и користете што повеќе зборови за да можете да ги убедите луѓето да го прават она што го сакате. Запомнете да ги вклучите емоциите во вашите зборови, секогаш можете да го оставите белегот на чувствителен бренд, за кој луѓето сакаат да слушнат.

Ако навистина верувате во она што сакате да го продадете, ова не треба да биде проблем за вас.