Светот ќе забележи најголем пад на продажбата на нови автомобили оваа година од избувнувањето на економската криза во 2008 година.
Како што предвидува Fitch Ratings, падот на испораката на нови возила во 2019 година ќе бидат 3,1 милиони во однос на претходната година, што одговара на намалување на продажбата од околу 4%. Поточно, во 2018 година, 80,6 милиони автомобили се пласираа во светски рамки од купувачи, при што се очекува продажба од само 77,5 милиони нови возила годинава.
2018 година, исто така, забележа пад во однос на 2017 година кога глобалната продажба достигна рекордни 81,8 милиони возила.
Клучна причина за рекордниот пад на продажбата е намалената побарувачка на најголемиот светски пазар во Кина. Во јануари-октомври 2019 година, продажбата на нови автомобили во Кина опадна за 11 проценти во однос на истиот период во 2018 година.
Испораката на нови возила исто така се очекува да опаѓа во Соединетите држави, со годишна стапка од околу 2%.
Постојат повеќе причини што доведоа до глобален пад на продажбата, но и во производството на автомобили, според „Фич рејтингс“. Меѓу нив е зголемената загриженост за загадувањето на воздухот, што доведе до построги регулативи, што особено се заканува на продажба на дизел.
Друга причина за падот на побарувачката за нови автомобили е растот на услугите за изнајмување автомобили и услугите за споделување автомобили.