Интербренд го објавува својот ранг за најскапите светски брендови. Компанијата е дел од рекламниот гигант „Омником“ и е специјализирана за брендирање.
Таа го составува рангот врз основа на неколку критериуми:
– финансиско претставување на производите и / или услугите на марката;
– улогата што ја игра брендот во решението за купување;
– способност на марката да создаде лојалност, па оттука и одржлива побарувачка и профит.
Интербренд проценува дека вредноста на брендовите во секторот за технологија е 790 милијарди долари, што е околу 3 пати поголема од вредноста на автомобилскиот сектор, што е втор по големина во Топ 100 и вреди 279 милијарди долари.
Еве кои се најдобрите 10 година оваа година:
1. Епл;
2. Гугл;
3. Амазон;
4. Мајкрософт;
5. Кока Кола;
6. Самсунг;
7. Тојота;
8. Мерцедес;
9. Мекдоналдс;
10. Дизни.