Новите колекции од учесниците на дваесет и првата сезона, ексклузивно ќе бидат презентирани од денеска на социјалните мрежи, со премиера на снимените видеа и фотографии во партнерство со Скопје Сити Мол.
Ветерот носи убаво време. Време за блесок и процут. Време за љубов и надеж. Време за полет и подем. Под слоганот „FWSK goes DIGITAL“, најголемиот моден настан во градот ја започнува втората декада oд постоењето во едно сосема поинакво руво, следејќи ги во чекор актуелните тенденции од метрополите ширум светот.
Дваесет и првата сезона на Моден Викенд Скопје е конципирана како мултимедијален проект во дигитално издание, па наместо од редовите во публика, широката јавност сега има шанса виртуелно да го проследи и од своите домови. Организацискиот тим на манифестацијата за секого од учесниците направи промотивни видеа и едиторијални фотографии, пружајќи им максимална поддршка на домашните дизајнери во моментот.
Нивните колекции „оживеаа“ во футуристичко-индустрискиот амбиент на кровот од трговскиот центар Скопје Сити Мол, чии продавници за странски луксузни брендови дополнително ја збогатија програмата со разнолична понуда на облека и аксесоари за пролет и лето. Што сè може да очекуваат модните сладокусци и љубителите на уникатни парчиња, во деновите кои ни претстојат на социјалните мрежи Инстаграм и Фејсбук, или, пак, на официјалниот Јутјуб канал на МВСК?
Прва под синото и сончево небо над Скопје блесна колекцијата „White Stone“ so потпис на Евгенија Зафировска. Изработенa е од природни материјали, а надополнетa со чипка и елементи од рециклиран материјал. Преовладуваат белата и светлите бои, со микс на геометриски образци и простор за создавање чувство на проток и нежни струи. Во креациите на македонската дизајнерка со љубљанска адреса е постигнат совршен баланс помеѓу архитектурата и природата. Инспирација за нивната грациозност и одржливост претставува белиот брачки камен од кој е изградена Диоклецијановата палата.
„Vibrant Muse“ е називот на колекцијата од младата и талентирана Блерта Османи, инспирирана од мексиканската култура, уметноста и воодушевувачките автопортрети на Фрида Кало. Палетата на бои, како и везовите и цветните дезени на креациите, автентично ја отсликуваат мексиканската традиција и самата уметница, феминистичка икона и муза на стилот.
Новата колекција на накит и облека од брендот „Terziya“ го опишува екот на минимализмот во вечерните изгледи кон крајот на седумдесетите години во Њујорк. Накитот е дваесет и четири каратна позлата со жолто злато изработена во Бразил со полудраги и драги камења од проверено потекло, надополнет со кожа од питон на одредени примероци и природни кристали. Оваа колекција накит гаи посебна естетика на безвременска елеганција, истовремено носејки ги благодетите на природните камења. Начинот на изработка дозволува камењата да бидат во постојан допир со вашата кожа, со цел да го почувствувате влијанието и енергијата на каменот што сте го одбрале.
По речиси половина деценија отсуство од нашата сцена, дизајнерката Стефанија Насеска приреди сензационален камбек на Моден Викенд Скопје. Нејзината повратничка колекција со наслов „Candy Love“ e визуелна ода за љубовта во пастелни нијанси. Најзастапена е розовата боја во комбинација со шаренило од слатки и нежни тонови кои будат чувство на радост. Посветена е на убавите моменти во животот, а носи една и единствена порака: Ширете љубов!
Модното ателје „KTN“ на сестринското трио Ангелина, Ива и Сандра Китановски, пак, дебитира на настанот со „FemmEPIRE“. Следејќи ја француската нота на кројот, колекцијата гласно говори за добро позната состојба на духот, каде со едноставен спој на црното и белото се слави женската силуета и женскиот потенцијал. Елеганција забележана како танцува помеѓу стиловите: ниедна империја не е создадена за еден ден. Но тој ден, е денес.
За пролет/лето 2020, инспирацијата за Guess колекцијата доаѓа од ултра гламурозниот Беверли Хилс. Моделите се во пастелни тонови со изразена силуета, полни со енергија и разиграност. Кај мажите пак, боите се јаки, кроевите храбри со доза на ретро елементи и интересни принтови за свеж, младешки изглед. Од оваа сезона во рамките на Скопје Сити Мол, љубителите на брендот „Guess“ ќе имаат можност да ја посетат првата моно бренд продавница во која се застапени колекциите на „Guess Jeans“ и „Marciano“. Освен женската, отсега достапна е и машката „Guess jeans“ колекција.
Брендот за ексклузивен италијански накит „SIGMA Jewelry“, одново мами воздишки со новата префинета колекција за тековната сезона. Сите припаднички на понежниот пол со истанчен вкус за аксесоари, несомнено ќе се вљубат на прв поглед во раскошните сетови ланчиња, обетки и прстени, затоа што му даваат исклучително благородна нота на севкупниот изглед.
Најголемиот луксузен мултибренд во Скопје Сити Мол, „Magnetik Gallery“ се претстави со гламурозни и екстравагантни парчиња од своето портфолио на врвни брендови: „Max Mara Studio“, „Max Mara Leisure“, „Marella“, „Weekend Max Mara“, „Sportmax“, „Liu Jo“, „Patrizia Pepe“, „PINKO“, „Joseph Ribkoff“ и „Paul & Shark“. Новите сезони ни носат нови модни трендови, меѓу кои комбинирањето на спортско со елегантно, со најголем фокус на впечатливите патики како клучно парче во секоја комбинација. Деним јакна во комбинација со лежерен свилен фустан. И секако спортски гламур како трендот кој допрва ќе се истакне.
Извршен продуцент на дваесет и првото дигитално издание на Моден Викенд Скопје е Света Богова Јовановска. Видеата се дело на Кристијан Шемко и Марина Трајковска, додека автор на музиката е „Gloomié“. Екипата што придонесе кон успешна реализација на проектот ја сочинуваат: Милан Атанасов, Мајкл Шемкоски, Дамјан Корубин, Виктор Цветановски и Александар Петрушев.
Моделите се дел од модната агенција Подиум. За нивниот изглед се погрижија тие индивидуално, почитувајќи ги мерките за социјална дистанца. Убавите фризури им ги овозможи козметичката линија за коса од „Revlon Professional“, додека за прекрасната шминка се заслужни продуктите за убавина од „Farmasi“ во соработка со стилистката Марија Лазарова.
За мекост и свежина на облеката како никогаш порано, Моден Викенд Скопје ја препорачува колекцијата на „Ленор“, со која перењето алишта е најдоброто искуство што некогаш ќе го имате.