watch_later22. февруари 2021. @ 16:36 Царовска: Околу 85 отсто од компаниите се подготвени да примаат ученици на практична настава
watch_later07. февруари 2021. @ 21:30 Арсовски: Царовска сака да воведе екстремно катастрофален концепт за образование
watch_later06. февруари 2021. @ 14:33 Јаневска: Научници и професори потврдија дека реформите на Царовска се несериозни и недозволиви
watch_later06. февруари 2021. @ 08:50 Општестевени науки од четврто до деветто се преименува во Историја и општество
watch_later04. февруари 2021. @ 10:22 Министерката Царовска вели дека нема друга опција освен да ја спроведе матурата
watch_later01. февруари 2021. @ 12:53 Здравковски: Целосно ги поддржуваме барањата на Сојузот на средношколци
watch_later27. јануари 2021. @ 18:58 Николоски: Власта да се повлече од лошите реформи во образованието
watch_later26. јануари 2021. @ 13:38 Предводниците на „Шарената револуција“ ги поддржаа реформите на Царовска
watch_later26. јануари 2021. @ 13:34 Царовска: Матурата задолжителна за сите што сакаат да продолжат во високо образование
watch_later26. јануари 2021. @ 13:11 Царовска: Невладините организации го поддржаа новиот концепт на образование
watch_later24. јануари 2021. @ 12:02 (ВИДЕО) Тримчевска: Ги поддржуваме матурантите, Царовска да излезе во пресрет на нивните барања
watch_later24. јануари 2021. @ 11:45 Мицкоски: Меѓународниот ден на образованието се дочекува со деца кои не следат настава, штрајк, реформи на сила, укинување на историја
watch_later21. јануари 2021. @ 13:45 Царовска не попушта: Оваа година нема да се менува концептот за полагање на матура
watch_later21. јануари 2021. @ 13:41 Ласовска: Реформите во образованието не треба да бидат експеримент, туку треба да бидат создадени од експерти
watch_later21. јануари 2021. @ 08:53 Денеска започнува второто полугодие, учениците повторно на настава
watch_later20. јануари 2021. @ 19:43 Петрушевски: Ако Царовска го „реформира“ образованието како труд и социјала, тогаш ќе имаме уништен образовен систем
watch_later19. јануари 2021. @ 20:23 Сенатот на УКИМ со бројни и сериозни забелешки на Нацрт-концепцијата за основно